torsdag 23 juni 2011

Saela och Serpan på prommenad

Idag har Saela och Serpan varit på gemensam prommenad i skogen. Jag gick med Serpan och A gick med Saela. Båda tyckte det var roligt. Saela var lite skeptisk i början, men när hon såg att jag gick med Serpan gick det bra. Till slut blev det nästan farligt, för Saela skulle gå så nära Serpan. Men Saela var ju kopplad, så det gick bra.

Serpan kunde inte låta bli att trava lite på hemvägen. Hon är så otroligt pigg och härlig. Ska bli väldigt roligt att köra med henne. Om jag bara kan bestämma mig för vilken sele jag ska köpa till henne....

Nemo stackarn fick stanna kvar i hagen. Men han kanske får följa med på tur en annan dag. Han har blivit mycket piggare sedan Serpan flyttade in, så det är väldigt roligt.

Serpan + Nemo = Sant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar